Jinfo tour

JinfoTours.ro

sâmbătă, 10 aprilie 2010

Condica de mall



Zi de weekend. Bineinteles ca ar trebui sa fie una de relaxare, mai ales pentru cei care au slujbe "foarte putin" stresante. E drept ca unii ar spune sa nu ne plangem, sa ne para bine ca avem unde sa lucram. As avea sa le spun si lor cate ceva, dar nu vreau sa-mi stric de tot ziua.

Si dupa cum spuneam, e superb sa te trezesti intr-o dimineata de weekend si sa te gandesti in primele momente care o sa fie...creatura(am promis ca nu voi strica limba romana cu acele apelative pe care le auzi mai des pe strada decat 'buna ziua") care imi va strica ziua.

Se intampla deseori sa intalnesti oameni care uita ca si cei alaturi de care lucreaza sunt copii ai aceluiasi Creator si prin nastere au drepturi egale.Adica daca nu esti in stare sa stii ce ai de facut exact cu programul tau, fii cumsecade si nu-l strica si pe al altuia.Si in plus nu fa crize de isterie sa vrei ce nu se poate, daca nu te ajuta tartacuta sa gandesti.

E adevarat ca orice femeie se vrea frumoasa si cuceritoare, dar n-ar strica sa mai si adune putina intelepciune in capsor, ca fustele scurte si decolteurile tin pana odata. Iar lipsa de respect pentru cei cu care muncesti se va intoarce cu siguranta. Dar se pare ca "zanele" uita ca le trece si lor vremea.

Deci, ca sa stii ca o astfel de persoana poate sa-ti strice o zi de weekend pentru ca nu vrea sa plece din oras in ziua programata dintr-un motiv...nemaipomenit de important...isi pierde plimbarea in mall. Da, probabil ca unii dintre voi inca n-ati remarcat ca am devenit atat de occidentali, incat nu rezistam daca nu semnam condica cel putin in weekend in mall. Suntem atat de superiori ca iesitul la iarba verde e pentru plebe. Pentru noi elita este mall-ul. Deci ce conteaza ca i-am stricat omului ziua, ca l-am dat de ceasul mortii sa-mi aranjeze alta plecare, important e ca nu o sa-mi pierd plimbarea in mall, nuuuuuuuuuu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu